همشهری آنلاین: پرسپولیس تهران در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی با یک رکورد شکنی مقابل فولاد جذف شد. بازیکنان پرسپولیس هیچ‌کدام از ضرباتشان را نتوانستند گل کنند.

به گزارش همشهری آنلاین، در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی، پرسپولیس تهران که امیدش برای قهرمانی در لیگ برتر تقریبا از بین‌ رفته است میهمان فولاد خوزستان بود که هم‌اکنون در صدر جدول قرار دارد.

بازیکنان دایی خوب شروع  کردند و در نیمه اول دونده بودند. آنها در این نیمه که به واسطه گل دقیقه 5‌ محمد عباس‌زاده با روحیه بازی می‌کردند، نشانی از یک تیم بحران‌زده را از خود بروز نمی‌دادند.

اما نیمه دوم به‌گونه دیگری آغاز شد. شاگردان فرکی میدان‌دار کامل بودند و پرسپولیسی‌ها به دنبال ضد حمله. در این نیمه به همان میزان که پاس‌های فولادی‌ها دقیق بود، حریف تهرانی بیشتر به دفع توپ و پاس‌های ریسکی روی آورد تا اینکه در دقیقه 56 بختیاری‌زاده گل تساوی را به ثمر رساند. در طول نیمه دوم فولادی‌ها سوار بازی بودند و یک بار هم ضربه کاشته غلامرضا رضایی به تیر دروازه اصابت کرد.

در وقت‌های اضافه دو نیمه بازی برابر دنبال شد و دو تیم دوندگی متعادلی داشتند تا سرانجام در پایان ماراتن 120 دقیقه‌ای که داور مجبور شد به اندازه بازیکنان یک تیم فوتبال کارت زرد نشان دهد، بازی به ضربات پنالتی کشیده شد.

در ضربات پنالتی پرسپولیسی‌ها سه ضربه زدند که دو ضربه اول را سوشا مکانی گرفت و ضربه سوم را خلعتبری به خارج فرستاد. در مقابل بازیکنان فولاد سه ضربه زدند که نیلسون هر سه ضربه را خلاف جهت حرکت کرد و در نهایت بدون اینکه نیاز به نواختن ضربات بعدی باشد، فولاد پیروز این بازی شد.

فولاد در بازی بعدی خود باید به مصاف تراکتور سازی برود. آن سوی نیز استقلال در جام حذفی تنها مس کرمان را پیش روی دارد تا فنیالیست‌های این دوره مشخص شود.

کد خبر 247267
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز